kul att hemköp är snabbare på att ändra namn än banken

Fick idag hem mitt nya Hemköpskort.

Tycker dock att det är lite sorgligt att Hemköp är snabbare än banken på att skicka ut nytt kort. Det är ju lite så att jag behöver nytt bankkort mer än jag behöver mitt Hemköpskort. Likaså mitt körtkort. Där har det inte kommit papper heller. Så jag ringde igår och fick veta att mitt körkort varit anmält som försvunnit sen 2005(!).

Jomen tjena! Här har jag alltså gått runt med ogiltligt körkort i 6 år utan att fatta det. Och jag fattar inte varför det blivit förlustanmält från början eftersom jag har det i plånboken. De på transportstyrelsen visste inte varför heller.
Aja, nu är det ordnat och nya papper är på väg.

Och för att liva upp inlägget lite, det är trots allt fredag, så bjuder jag på denna bild.
Slurk i turban!




Kommentarer
Postat av: Vickan

Kul med ny blogg :) sötslurken, sötast i stan :D

2011-05-13 @ 14:04:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback