...sovslurk number one...



Igårkväll var Slurken ovanligt gnällig igen. Jag tyckte mig skymta att det är tamdsprickning på gång i överkäken så vi tänkte testa att ge honom en supp när han skulle lägga sig och hoppas på att han skulle fåen lugnare natt än de två senaste. Och det fick han. Slurken sov hela natten och slurkade minimalt. Han bara sov djupt hela tiden.

Somnade kl 18 och jag vaknade första gången 4.30. Stackarn hade överfull blöja och var blöt upppå ryggen så det var bara att byta på honom, han vaknade dock knappt. 5.30 vaknade han och behövde bajsa och sen somnade vi om igen och sov till 7. Helt galet.

Undrar nu om det var alvedonet som hjälpte eller om det var det faktum att han inte hade på sig nåt täcke så han var sval när han sov. Han verkar vilja det, sparkar alltid av sig täcke/filt, jag tycker alltid han känns kall på benen men kanske behöver han vara det för att sova gott?


Kommentarer
Postat av: Lisa - Mamma till Alice <3

Haha, bada i diskhon funkar väl det med. =0P

2011-09-28 @ 12:38:34
URL: http://thecharmedone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback