...själv hade jag kreverat i hans sits...


1. Slurken är förkyld
2. Slurken verkar få tänder i överkäken
3. Slurken drömmer mardrömmar på nätterna
4. Slurken kommer krypa vilken dag som

Hade allt detta hänt mig på samma gång hade jag inte heller varit på alltför gott humör. Så jag förstår honom och att han är grinigare än grinigast nu och vill bli buren hela tiden. Prisa sjalen säger jag bara.


Och vad är detta jag läser mest hela tiden om att man skämmer bort bebisen om man bär på den? Seriöst? Menar folk verkligen allvar? "Nej, jag kan ju inte gå och bära på ungen hela tiden, h*n måste ju lära sig att vara själv lite, lite gråt har ingen dött av"



Kommentarer
Postat av: Alex

Såna kommentarer får mig att vilja skrika högt! Om min unge vill bli buren och ha närhet så är det av en ypperlig anledning. Vad signalerar jag som mamma om jag ignorerar min sons behov? Att hans känslor inte är viktiga och bör ignoreras/regleras?

Nä, vissa människor borde inte få öppna käften..

2011-08-14 @ 19:50:48
URL: http://mommyneurotic.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback