att hitta sin gamla blogg och återuppta den...

Ni vet att facebook har en sån där feature sär en kan få sina gamla poster som gjordes för flera år sen på samma datum som nu, i sitt flöde varje dag?
 
Jag har satt på den. Och idag fick jag en länk till min gamla blogg. Till denna bloggen. Sista inlägget var i slutet av 2011 och vår atora var inte mer än en liten knodd på inte ens året.
 
Och nu är jag här. 2015 och tvåbarnsmamma. Fortfarande boende i malmö. Fortfarande arbetandes på samma arbete som tidigare. Men ändå en helt annan människa.
 
Och vad ska nu detta betyda då? Att jag kommer blogga igen? Att detta bara var en walk down memorylane? Jag vet inte. 
 
Vi får väl helt enkelt se...
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback