...färgstarka kläder från Snoozy...



Varit och handlar i Snoozyaffären idag och det var svårt svårt svårt att begränsa sig. Jag ville handla allt till vår lilla Slurk. Jag menar, kolla på grejerna jag köpte! Alla plagg i butiken är i sådana underbara färger!

Priset är helt ok också, runt 129:- per plagg och nu har de dessutom rea så jag fick hem 2 par byxor, en tröja och en tunnare jacka/tröja för 500:- Helt ok! Jag kommer absolut handla fler Snoozykläder och det ska bli spännande att se om de håller sig i färg/form/mjukhet efter ett par tvättar.

Har du använt kläder från Snoozy och vad tycker du om dem?


Kommentarer
Postat av: Anna

Åååhh, jag gillar den gröna jackan med grodor och näckrosor! Men sen har jag ju en liten thing för grodor ;)

2011-07-20 @ 14:03:07
URL: http://anipanis.blogg.se/
Postat av: Marie

Jag har aldrig hört talas om dem men fastnade för dem! Får försöka ta mig till en affär och titta på dem.

Berätta gärna vad du tycker om dem efter att ha använt dem ett tag!

2011-07-20 @ 21:44:49
Postat av: Linnea

De blå byxorna med svampar med tillhörande body fick hästen i present. Ser och känns jättefina!

2011-07-21 @ 08:40:53
URL: http://www.lillafroken.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback