"Jag klarade av att behärska sig trots det var billigt..."

När jag gick förbi Hemköp idag ser jag en stor skylt utanför där det står "Påskmust 2:- plus pant" och i samma sekund som jag läser detta får jag en bild i huvudet av galna pensionärer och aptörstiga kids som bara TOKhandlar på sig sjukt mycket påskmust för att det är billigt.
Döm min förvåning när jag kommer fram till all billig påskmust och inser att den inte bara finns kvar utan det är ingen direkt som tokhandlar den heller. Trots den är så billig.

Jag behärskade mig också faktiskt. Jag köpte bara två stycken påskmustar. Jag hade velat köpa JÄTYTEMÅNGA bara för jag hade kunnat men jag behärskade mig trots att det var sjukt billigt.

För ärligt talat, det är gott med Påskmust, men vad ska jag egentligen med 10 liter till?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback