...Först blir jag förvånad när de stirrar men sen förstår jag...

Slurk i sjal.

Det var en go promenad idag. Och det är rätt lustigt för jag och mannen har burit Slurken i sjal mer eller mindre sen han föddes och är helt van vid att man bär barn såhär. MEN! Alla är inte vana vid att se en Slurk i sjal.

Först blir jag förvånad när de stirrar men sen förstår jag. Just det, det är inte så vanligt att se folk på stan med bebisar/barn i sjal. Och då bor jag ändå i storstan. Visst, det finns folk man ser då och då men det är sällan och när jag väl ser nån annan med barn i sjal blir jag nästan lite förvånad (hur koko är inte det?) och tycker det är lite spännande att fler gör som vi.

För vår del hade vi aldrig klarat oss utan sjalen. Därför har jag köpt sjal till alla jag känner som får/ska ha barn. För jag vet hur viktig den varit för mig - och framför allt för Slurken.


Kommentarer
Postat av: Anna

Vår lilla sessa sov gott i sjalen en timme idag :) Jag fönade till och med håret under tiden och det bekom henne inte alls, hihi.

2011-05-14 @ 21:09:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback