...Efter att sett hur fint de i min mammagrupp har det får jag lite dammångest...

Slurkis vaknade tidigt, bajsade på pottan och sen gick vi till Hemköp (som öppnar kl 7, fatta vad tidigt!) och handlade hem frukost till mig. Tack och lov blev han trött igen och somnade till 8. Jag la mig i sängen brevid och såg ett par avsnitt av unge mödrar danmark och somnade vid kvart i åtta och fick sova en hel timme innan slurken vaknade och var kissnödig.

Natten var liksom inte att leka med. Slurkis var i helikoptermode mer eller mindre hela natten vilket inte är det lättaste att sova bredvid. Får ta igen det i natt.



Idag ska jag (åter igen) fejja här hemma. Efter att sett hur fint de i min mammagrupp har det får jag lite dammångest.



Kommentarer
Postat av: Ammie

Haha..du skulle kommit innan Sebbe dammsög så skulle då fått se på dammråttor! Å det tråkiga är att de kommer tillbaka så förbannat snabbt när man har två katter som härjar! Hoppas du får sova inatt! :)

2011-05-24 @ 10:35:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback