...trodde aldrig jag skulle göra det...


Världens bästa lilla Slurk är vad han är. Och han är så envis och nyfiken. Han vill så mycket men kroppen har inte kommit lika långt än. Hade Slurken fått välja hade han gått - nej sprungit! - vid detta laget. Han har börjat trycka ifrån med händerna och trycka benen under sig i krypställning men än fixar han det inte. Men det kommer.

Sitta gör han nog snart själv också, det handlar om veckor skulle jag tro. Allt är så himla spännande nu. Jag fattar knappt att det är sant att han är så stor.

Gjorde nåt jag aldrig trodde jag skulle göra, men till mitt försvar var det 30% rabatt. Jag köpte två par molo-kläder. NYA molo-kläder alltså. Men de var så fina! Stjärnbyxor och popcornbody. Klart en liten Slurk ska ha det!


Kommentarer
Postat av: KizzeMizz

Jag gick när jag var 8månader å 1vecka så det är ju ändå inte såå långt kvar tills han kommer vara gåendes :) Men det är ju så olika, helt klart :)

2011-06-21 @ 19:26:35
URL: http://kizzemizz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback