...Jag tycker det känns lite läskigt bara, att ha han där bak där jag inte ser honom. ..

Jag har haft rensning här hemma och lagt upp de flesta av Slurkens kläder som ser ok ut som men inte används mer, på tradera. Den snygga gröna/oranga sparkdräkten som han har på sig på bilden är från (älskade!) Plastisock. überfin!


Vi har haft ännu en lyckad vagnpromenad. Jag fattar inte vad som har hänt. Han avskyr ju vagnen. Eller kanske borde jag skriva avskydde? Det funkar just nu och det är rätt skönt. Jag älskar att bära honom men han väger för tusan 8500g nu och det börjar bli tungt att bära honom framtill. Jag får helt enkelt lära mig att knyta sjalen/MT:n på ryggen. Jag tycker det känns lite läskigt bara, att ha han där bak där jag inte ser honom.


Hur har ni andra sjalare gjort? Bär ni på ryggen och hur funkar det? Är det läskigt?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback