...ingen dans runt storsnoppen för vår del...


Midsommar spenderas i lugn och ro hemma i lägenheten med god mat och mys. Slurken leker för fullt med pappsen och jag ska snart steka körv och kydabullar. Tillsammans med sill, ägg och lite potatis och gräddfil får vi oss en riktigt gottig middag :)

I morrn är det kalas här hemma och jag hade tur nog att få en tvättid idag så jag kunde tvätta mjölken från klänningen så jag kan ha den i morrn. Gud alltså. Den är mitt nya favoritplagg. Trodde aldrig att jag skulle kunna älska en klänning.


Kommentarer
Postat av: Linnea

Klart man älskar klänningar, bästa och skönaste plagget!!

2011-06-25 @ 11:34:50
URL: http://www.lillafroken.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback